Ayse123-- Kızlar Migros’un bezi miniesle başlamak istiyorum fiyatı da uygun ama hep 2 beden yazıyor bunu mu akıcam 1 olanı yok mu kullanan var mı
ebrarecem 1 numara yok evet bnde kızıma 2 numaradan başlamıştım 2 yaşında halen kullanıyorum. Çok memnunum.
Ayse123-- ebrarecem hani göbeği falan düşmemiş oluyor ya ilk zamanlar zor olmadı mı büyük gelmez heralde bende 2 alsam kaç kg dı bebeğiniz
Ayse123-- ebrarecem anladım o zaman yeni doğduğun ben prima falan alayım buna biraz büyüyünce geçerim