Ben aktardan aldım.Araştırdığım kadarıyla ılık suya koyulup bir defa Yasin süresi 3 defa İhlas bir defa Fatiha bir defa Felak,Nas sureleri okuyup uflenir,sudan az miktar içilir diye bilgiye ulaşmıştım.Böyle yapacağım bende.Tabiki daha önce yapmış birisi varsa daha net bilgi verebilir.