Hamileligimin 6.haftasindan beri aşırı mide bulantım var herkes 14-16 haftadan sonra geçer dedi ama 18 haftalık oldum halen çok kötüyüm üstelik prilam da kullanıyorum ama bı gün etki ediyorsa diğer gün hiç etki etmiyor hiç birşey yiyemiyorum göbeğim hiç yok ve hiç kilo almadım benim gibi olan var mı ??? Hani 2.trimester çok iyi geçecekti 🤮😔