NeslihannK NeslihannK @NaimeYilmaz @HappyMom @adm Hafta yazmak istemistim 34. Hafta yazmisim. Annelerinn kafasi karışmasın yaziyi düzeltmeme yardımcı olurmusunuz yada yorumumu kaldirirmisiniz.
Camurcu NeslihannK kimin hormonlarının tavan yaptığı belli oha lafını yanlış anlamakla. Arkadaşın postunu da siz mahvettiniz saçma sapan yanlış anlamalariniz yüzünden. Neyse uğraşamicam daha fazla
Camurcu Astadavistabeybi canım kusura bakma postunu konu ile ilgisiz olarak biraz doldurmak zorunda kaldım. En son 32+2 de gittim 2200 du minik oğlum ama doktorum önden gittiğini söylemişti