ama yürüyüş falan çok yaparız derseniz o zaman araba alın tabi ama şimdi pandemi ve kış çok dışarı çıkılmıyodur diye düşünüyorum. Bende ilk çocuğuma gerek duymamıştım kızıma ama yaz bebegiydi arabasız yapamadık hemen aldık ama kışa denk gelseydk ve arabam olsaydı almazdm hemen. Duruma göre bakın ileriki aylar için gereklide olabilir havalar ısınınca falan