Duru999 Merhaba. Grip degilim bogaz agrim yok. Ama atesim var ve her yanim agriyo. Sanki uzerimden araba gecmis gibi😞 sebep ne ola bilir? In se Allah dr yarin gidicem. Gebelik zehirlenmesi ve ya corona olma ihdimali varmi?
istanbul3434 Duru999 son haftalardaymissiniz risk almayip her durumu doktorunuza danismaniz lazim. Bi telefon acin sorun mutlaka. Gecmis olsun.
Duru999 Tgbab istanbul3434 Epifenomen Merhaba kizlar dun test verdim Allaha cok sukur negativ cikdi. Atesimde dusdu. Simdi iyiyim. Cevaplariniz icin tesekkur ederim🤲 Allahin izniyle hepimiz sag salim alalim kucagmiza amin🥰