Arkadaşlar 24 haftalık gebeyim. iki günde bir bazen her gün, bir iki defa esnerken karnım gerildiğinde çok sert bir tekme hissi oluyor fakat bu kadar sert tekme olamaz yerimden zıplıyorum.. bağırsak hareketidir diyen de var fakat bu kadar sert olabilir mi inanamıyorum. Umarım bebekle ilgili bir problem yoktur ya da problem teşkil edecek bir durum.. maalesef doktoruma sormayı unuttum ve şu an tekrar aynısı olduğu için endişelendim randevumu bekleyemedim umarım burdan bir fikir edinebilirim randevuma kadar..