isimsiz123 Merhaba hanımlar bugün 9+1 olduk Allahın izniyle ikizlere hamileyim bugün bir uyandım burnum büyümüş normal mi ? Yoksa tek günlük ödem mi ? Yaşayan var mı ? Bundan yola çıkarak cinsiyet bilebilir miyim ?
bb1509 isimsiz123 oluyor arada öyle benimde olurdı ödemden vs sanırım 😊cinsiyeti bilemeyeceğim tabi bir alakası var mı benim kız
Ecmelbeyza isimsiz123 ilk başlarda vücut hormaonlara kan hacmine her şeye alışmaya çalıştığı için epey efor sarfediyo bi yüz göz şişiyo sonra düzeliyo. O ödem . Bir iki günde burun büyümez kız 🤓
asiltosumm35 isimsiz123 canim benimde burnum buyudu 😂 tabi benim daha gec oldu bu belirti 5. Aydan sonra ama simdi senin ikiz ya bide belki ondan olmustir ama burun buyurmus 😂
Gayeninannesiyesim isimsiz123 Valla benim normaldi 34 haftadan sonra şişmeye başladı doğumdan sonra iner inşallah 🤲
askvehuzurum isimsiz123 ben 30+6 yım burnum şiş ya minnak bir burnum vardı şişmiş şuan inşallah eski haline döner..
gozde_sarisoy isimsiz123 benim küçücük burnum var ilk hamileliğim de çok kötü olmuştu ayyy 😂 şimdi yine hamileyim bunda büyümücek galiba çok şükür 🤦🏻♀️😊
isimsiz123 Yaaa doğuma kadar böyle mi kalacak burnum 😁 hepinize teşekkür ederim benim ki çok erken olmuş sanırım hemen iner inşAllah 🙏
esraizmirli isimsiz123 canım bende 19 haftalık hamileyim ama burnum kocaman oldu oğlum olacak ☺️ Aynaya baktıkça hoşuma gidiyor 🤪🙈
busbus35 Benmde yüzüm şişti son ayda oluyor 😁 ama ilk başlarda benmde burnum buyukdu .😁😁😁 Alış kuzum bu duruma
ikizminikler isimsiz123 ayy benimde aynı kocaman oldu babam bile dalga geçti 😂 doğumdan sonra düzeliyordur inşallah zaten büyüktü sinirimi bozuyor 😅