aradim saglik ocagini tekrar sordum ama pandemiden dolayi yapmiyoruz 1 saat burda beklemen gerekiyo ve doktor uygun gormuyo dedi ama gorusursun gene dedi insallah yarın yaptirabilirim ya erken doğum riskim de var yatıyorum surekli yani ayakta kalmamam lazim fazla hastaneye sürekli git gel yapmak istemiyorum zulüm olur bana yoksa acaba doktora desem yaparmi ya