Merve8494 Merhaba anneler edremitte olanlar körfezde doğuma eşleri alıyorlar mi doktora sormayı unuttum başka şehirden gelicem doğum yapmaya
Merve59630 Merve8494 sezaryen oldum 8 Eylül de doktorum Zuhal hanımdı ameliyathaneye eşler alınmıyor tabii😀 Ama refakatçi olarak eşim ve kaynanam kaldı yanımda . Ve korona testi yapılmadı 12 hafta geçti üstünden tabii şimdi nasıl olur bilmem
Minikcivciv10 Merve8494 Ben daha dün aradım doğumda anneye ve refakatçiye covid testi yapıyor musunuz diye beklettiler sonra yüzüme kapattılar şimdi bunu sormak için arayamıyorım tekrardan ☺️😂😂
Minikcivciv10 Merve59630 Keşke alınsaydı ya benimki de heves etti sezaryen olursa geleyim tutayım destek olayım diye ama malesef😂 anneye yapılıyor test ama refakatçıua yapılmıyor dediler bana da o saçma geldi aradım sekreter böyle dedi
Merve8494 Minikcivciv10 şubat ortası inşallah sezeryan olucam 🥰geçen hafta kontrole geldim artık temelli 35 haftada gelirim
Nisanur18 Ben fiyatlardan dolayı pek çok memnun kalmadım hele son muayene 3 4 dk ve bitti soru bile soramadım. 215 tl veriyoruz sonuçta