Asya6041 Merhaba! Kizlar 11 +5 hamileyim folik asitim cuma gunu bitiyor tekrar almam gerekiyor mu sadece 1 kutu kullandim tekrar almalimiyim
Baobap Asya6041 bu soruyu doktorunuza sormalısınız. En doğru cevabı o verir size. Folik asit hayati önem taşıyor. Bence kimse böyle bir sorumluluğun altına girmek istemez😊
1MelekAnnesi_ Asya6041 canım folık asıt ilk uc ay mecbur kullanılıyo diye biliyorum doktorunu ara olmzsa bı sor
Emel38 Maria9 12 haftalık kontrolümüz pazartesi.o zaman söyler doktorum neler yapmamı.o zamana kadar günde yarın içiyorum folik asit