Merhaba kızlar bende sizinle doğum hikayemi paylaşmak istedim😇😇.35 haftadan beri beklemedeydik çünkü 2 cm açılma ve nstde çıkan sancılarım vardı buna rağmen oğlum 39+4 de süpriz yaparak hayatımıza girdi.Doğum sabahı saat 7 8 gibi sık sık tuvalete gitme ihtiyacı duydum hafif vuran sancım vardı yalancıdır diye düşündüm ne nişan nede suyum gelmişti saat 9 gibi sancılar artmaya başlayınca dakika tuttum 15 dk bir geliyordu öğlene kadar evde sancımı çektim yürüyüş squat yaptım öğlen saat 1 olunca dayanamayıp pendik medipol hastanesine gittim muayene sonucunda 4 cm açılma ile yatış yapıldı sancılarım çok zorlamıyordu hastane odasında duş aldım pilates topuyla hareketler yapmaya başladım saat 4 gibi açılmam 6 cm olmuştu ebeler suyu patlatıp doğumu hızlandırdılar asıl sancıları o zaman hissettim annem sancı geldikçe belime masaj yapıyordu 1 buçuk saat dayandım sancılara en son ebelere artık doğuma alın dedim açılma 10 cm olmus beni direk doğumhaneye aldılar 5 buçuk gibiydi saat 15 dk içinde bebeğime kavuşmuştum kesi atmak zorunda kaldı doktor bebeğimin kilosuna ve kafasının büyüklüğüne rağmen normal doğum yaptım 4100 gram doğdu paşam😇 Doğumdan korkarken ben bile kendime hayret edicek şekilde geçirdim süreci tüm hamilelere böyle doğum nasip etsin rabbim 😊