melegim95 Haftadayım önceden karnım gerilirdi sertleşirdi ağırlık hissederdim şimdi hiç hissetmiyorum karnım eski haline döndü gibi normal mi
Angelsmom29 melegim95 canım ben 9+6 haftalık hamıleyım bulantım bitti nerdeyse hiç belirtim yok ne kasık agrısı ne bel ağrısı ne göğüs agrısı ama bugun bebek iyiydi ultrasonda korkma normal oğlumda da 12 haftada bütün belirtiler bitmişti
ipekursat melegim95 ayy bende 16. Haftaya bugün girdimm deli gibi endişeliyim hiçbir belirti yok kabızlık dışındaa.Göğüs hassasiyeti mide bulantısı yok hiç aşırı meraklıyım kontrole de 1 hafta var🥺
Tdof26 melegim95 ben 18 haftalığım bazen karnım şiş oluyo hamile olduğum belli oluyor bazende hiç bişey yok gibi olabiliyo sanırım
ebrarecem Bu haftalarda sertlik şişlik gazdan oluyor genellikle. Geçiyor ara sıra yeniden şişlik oluyor.