Mom86 Zeynep_18 11 de kıza benziyor dedi 13 te keisn kız dedi 😂kızım oldu şimdi gene gebeyim 14 haftada Dr gidecem bakalım
annepanda Zeynep_18 11 haftada 2li test bakilirken buyuk ihtimal kiz ama alisveris icin acele etmeyin dedi doktorum. 18. Haftada gittim kesin kız.
Melisaaa16 Zeynep_18 evet doğru, en erken haftalarda öğrenen de var ama benim doktorum 13. haftamda gittiğimde ısrarlarıma rağmen tahmin edemedi🙂 16yi bekliyorum şu an 14. haftamdayım
Mom86 Zeynep_18 özelde söylüyorlar cnm devlette belirli bir haftada diyorlar yani söylememesinin sebebi de emin olmaması