Merhaba arkadaşlar tekrar bebek istiyoruz ama bu korona döneminde nasıl olur ortalık ve hastaneler bu kadar karışıkken ilerleyen aylaramı ertelesek yoksa çalışmalara başlasakmı bilemiyorum. Zorlu bir hamileliğim geçiyor çünkü serumlar falan tekrardan cesaret edemiyorum akıl almak için yazmak istedim