canimoglum1 Benan ismi güzel mi parmakla gösterilcek kadar güzel anlamı ☺️ oğluş isim önerisi var mı ekliceğiniz🙃
yagizefeninannesi canimoglum1 ben de çok beğeniyodum hatta küçükken oğlum olursa benan kızım da olursa belemir ismi koymayı hayal ederdim 😂 sonradan değişti tabi isim düşüncem ama hala daha beğenirim bu iki ismi sağlıkla gelsin inşallah oğlunuz 🙏
canimoglum1 yagizefeninannesi amin canım 🤲 inşallah hepimiz bebeklerimizi sağlıkla alırız kucağımıza 🧿❤️ öyle mi sonra ne koydunuz peki☺️
yagizefeninannesi canimoglum1 nasipse Yağız Efe koyduk eşimin isteği üzerine bende seve seve kabul ettim egeli olunca Efesiz olmaz 😍👼
haziranin25i canimoglum1 kız için mi erkek için mi Benan ismini düşünüyorsunuz? Bence ikisine de uygun anlamı çok güzelmiş ayrıca 😍😍