Öncelikle merhaba , yumurtlamam olduktan 13 gün sonra kahverengi bi lekelenme oldu , ardından adet gibi açık renge döndü ve üç sürdü kesildi, normalde adetim hiç bu kadar kısa sürmez, başına gelen , ya da bir bilgisi olan aydınlatabilir mi , adet mi yerleşme kanaması mı kendimi de ümitlendirip hayal kırıklığı yaşamak istemiyorum 😔