Nisaaraf 3 haftalık hamileyim geçen hafta çarşamba günü ilk muaynemi oldum ve karından ultrasyonla bakıldı bebek görünmedi ve kan tahlili verdim hamile olduğumu öğrendim yarın tekrar bir doktor kontrolümüz var yine görünmezse diye korkuyorum🤭
Rmysalii Dış gebelikten kormak için bile çok erken bı haftadasiniz. 6 . Haftanın içinde benim alttan bakildida kese öyle gözüktü. Bende bundan önce 2 sefer dış gebelik geçirdim. Korkmayın 5 . Haftada alttan baktırın. Gözükür.