Mom81 ben de 8.günündeyim hastalığın. 7 aylık hamileyim. Bende ilk 3 gün ateş 38-38.5 oldu ilacla anca düşürebildik. Tat ve koku kaybi sadece 1 gün olmadı. Bebeğe bir zararı yokmuş çok şükür. Şimdi öksürük başladı 3 gündür boğazda sadece gıcık oluyo. Onu da inhalasyon ve Alcet diye bir ilacla geçirmeye çalışıyorum. Bolca su içmek lazim.