Arkadaşlar hamileliğimin 4 haftasın da felan çene altında yumurta gibi şişlik oldu Boğaz’da da batmalar acile gittim birşey yapamadılardı kbb yönlendirdiler fakat ertesi günü geçmeye başladı bu neydi anlamadım yaşayan varmı ?böyle bi durumu şuan 11 haftalığım