aslii1 merhaba kızlar emseyde doğum yapmayı düşünen veya muayeneye giden var mı?giden varsa hangi doktora gittiğini paylaşırsa çok sevinirim😘
ikizminikler aslii1 hamileliğimi ilk öğrendiğimde gülcan hanıma başladım tavsiyeler üzerine çokta iyi biriydi ama emsey ticarethane olduğu için bıraktım 4. Ayımda
Mucizeninannesii aslii1 Saynur hanım ile tanıştıktan sonra diğer doktorlar aşırı itici geldi :) dr saynur Yılmaz bir harika diyebilirim hastaneden ayrılsa da kendisini bırakmadık emsey yanında kliniğine devam ettim . Anlaşmalı adatıp doğum gerçekleştiriyor
ikizminikler aslii1 hayır ikiz oldukları için kuvöz riski felan var normalde devletin karşıladığı şeyi para karşılığı yapacaklardı ve haliyle tedirgin oluyorsunuz kaç gün kalırlar felan gibi 10 binden aşağı çıkamazdık yani o yüzden uğraşmak istemedim