mercimeginanne Ftmnrsy bende 2 haftaya yakındır yok reklam adminler yazmıştı hala reklam gören varsa ulaşsın diye. Etiketleyim belki çözümü vardır @HappyMom @adm @Cicilibicili
Tuba18 Cicilibicili ben redmi S2 kullanıyorum arada çıkıyor böyle foruma gireceğim zaman önce reklama giriyor ya Trendyol ve ya e bebek gibi
Ftmnrsy Cicilibicili iphone6 kullanıyorum forumda yazıya tıkladığımda candy crush oyna gibi reklamlar çıkıyor reklamı kapat seçeneği olmadığı için uygulamayı tamamen kapatmak zorunda kalıyorum
Annesininkuzusu01 Bende bunaldım artık reklamlardan işaret mişarette yok saniyesi dolmadan kapanmıyor birde uzun uzun reklamlar gına geldi ya