deletedmom351 Gzmgzm Olabilir tabii zaten son haftalar alınıyor diye herkes bilir. Ama ben 35. Haftadan sonra aldım geçen hafta muayenem vardı 38. Haftam 4 kilo vermişim değişik 😂😂
NaimeYilmaz Yok bebek hızlı kılo alıor halıyle ıstah acılması oluor ama sız yıne dıkkatlı beslenırsenız tabıkı almazsınız