OzgeSahin2 Kizlar ozur dileyerek soruyorum idrarimi yaparken sanki kasıklarım agriyor gibi hani cok uzun sure tutunca bi agri olusur ya oyle oluyo sebebi nedir?
Deletedmom59 OzgeSahin2 yaparken ağrı olursa idrar yolu enfeksiyonudur daha doğrusu yanma yapıyosa ama mesela şuan bende de tuvaletim gelince kasığımda bir ağrı olunca yapınca geciyo ama benim düşük riskim var ondan dolayı bu ağrı olduğunu düşündüm
khrmnozg OzgeSahin2 kaç haftalık gebesin enfeksiyon kapmış olabilirsin hamilelikte sık olan bişey doktoruna söyle istersen fitil verir rahatlarsın eğer enfeksiyonsa
khrmnozg OzgeSahin2 Ben 38 haftalıgım bende de oluyor ama bebek baskı yaptıgı için tam rahat yapamadıgım için o yüzden sordum kac haftalık diye bi doktoruna danış yinede istersen için rahat eder :)
OzgeSahin2 khrmnozg Bebegimin pozisyonu makat gelisi ondan olabilir mi acaba ayaklariyla baski yaptigi icin midir
khrmnozg OzgeSahin2 daha 25 haftalıksınız ama makat gelişli demek için erken bebekler 32 haftadan sonra dönüyor zaten benim 34 haftalıkken dönmüştü bebeğim