Busra00006 benim o kadar çok beyazlarım varki anlatamam canım ama yinede boyatmadım sadece dışarı çıkacağım zaman saç maskaraları oluyor yıkanınca çıkan doktorum onu kullanabilirsin en azından demişti onu aldım kullanıyorum hiç bir zararını görmedim sonuçta geçici birşey ki dışarı çıktığımda bir doktora giderken o kadar 😊