NurEto kafaya illaki takiliyo ama düşünmemeye çalışıyorsun benim tam senin söylediğin gibi oldu hiç beklemiyodum son iki aydır bir buçuk senedir istiyorduk her türlü kontrolumuzu yaptırdık bir sorun varmı acaba diye hsg bile çektirdim çok şükür hiçbir sorun yoktu ikimizdede gayet saglikliydik ama olmuyordu 🤷sonra kabullendim artık dedim evet benim bir gün çocuğum olucak ama ya aşılama yaptiricam yada tüp bebek benim normal bir şekilde çocuğum olmiycak iyice bu fikre adapte oldum hiç beklemiyodum hatta günüm bir hafta geçti ben hala olucam diye bekledim sonra eşimin zoruyla test yaptım çünkü artık yap yap negatif çıksın çok üzüyordu bu durum saniyesinde pozitif çıktı dünyalar benim oldu o anda 🥰🥰🥰yani canım benim söyleyebileceğim sanırım takmayinca değil bazı şeyleri kabullenince ve düşünmeyince oluyo unutma rahimi olan her kadın birgün anne olucak 💞