khrmnozg chaos bende çok merak ediyorum ama doğurana kadar da iyice kilosu artar normal doğuramazsam diye korkuyorum 🙈 bizimkinin gelmeye hiç niyeti yok çünkü 😬
chaos khrmnozg doktorum bu saatten sonra çokta almaz demişti normal doğuma engel olmaz bence bizimkininde hiç niyeti yok çarşamba günü suni sancıyla başlatacak 😅
gbayindir 36+1 de 3443 dü 37+0 da 2812 çıktı 😅😅 yanlış ölçmüşüm diyor doktor pozisyonundan falan filan 32 de de 2082 idi az kilo almışız
khrmnozg chaos aa iyi o zaman hadi sizin az kalmış kavusmanıza biz beklicez daha doktor 41e kadar ellemem dedi bakalım nolcak 😀 hayırlı doğumunuz olsun inşallah sağlıkla gelsin bebişiniz 😍🐣
Nazomi 39+2 bugün gittim kontrole 3600 kg dedi ama değişebilir ya aşağı ya da yukarı olabilir biraz dedi