Esrazorlu61 39+2 kanama yok suyum da gelmedi ama ağrım var iki gündür karnım kasıklarım ağrıyor ne yapmalıyım acaba aynı durumu yaşayan varsa yardım ederseniz
Aysnduru Esrazorlu61 normal canım sakin ol sancılarını bekle kaç dk bir oluyor ona dikkat et sonra dr ye git su gelecek diye birşey yok benim gelmedi doğumda patlattılar mesela rahat ol dua et canım 🥰
Aysnduru Esrazorlu61 Esrazorlu61 sancılar doğum başladıysa 2 dk da bir vurur canım allah yardımcımız olsun hepimizin 🙏
Nursahcan Esrazorlu61 kuzum bn covit testı vermek için hastaneye geldım doktor bts ye bagladı sancım cıktı hiç hissetmedım 3 cm acıklık varmıs normalde evde gecelerı agrkm olur dusa gırerım hafıflerdı bunda hıc agrı hissetmedım nile
Esrazorlu61 Aysnduru nişan diyorlar doktorum kan su gelirse gel dedi o yüzden kanama olarak yazdım 🙏🏻
Esrazorlu61 Nursahcan bende agri karnımın iki yan taraflarında birde kaşık kisiminda var belim falan ağrimiyor ilk hamipelkgim bu gerçek sancilar mi yoksa yalancı sancı mi bilemedim o yüzden sordum
Aysnduru Esrazorlu61 herkes farklı canım kan veya suyun gelirse tabiki de git bende hiç biri olmadıydı mesela ama doğumum başlamıştı
Senemunlu Esrazorlu61 dinlendginde geciyor ise korkulcak birsey yok.baski yaptigi icin agrilar oluyor genellikle