Doğum belirtiniz var mi ?
Oktay 37 6 olduk açılma var 35 den beri kanalda ama ne sancı ne ağrı bişe yok
Oktay 38+1 olduk. Bi belirti yok henüz bizde de
Hayır yok 🙄🤔
Ne yapacağız böyle 🙂 bende de ara ara olup geciyor Uykularınız ne durumda