fatoss25 20 haftaya girdim ama halen daha hissetmiyorum hareketlerini bu normal mi benim gibi hissetmeyen var mı acaba 😞
cloverart fatoss25 3. Gebeliğim ve öyle kilolu biride değilim hareketlerini 19. Haftada çok minik hissetmeye başladım belli belirsiz. 20+4 üz ve hala düzensiz. Sıkmayın canınızı zamanı var😊
Ecmelbeyza fatoss25 Bir gün zıpzıplıyor bigün hiç ses Seda yok uyuyo mu napıyosa 😂biz de 21 haftadayız
Aysn6767 fatoss25 merak etme hissedersin önce minik minik icinde balonlar patlar gibi olur, sonra ben burdayım diyor 🌸
cloverart fatoss25 fazla nazlı ne doktora yüzünü dönüyor ne hareket ediyor 😄 en son gittiğimde bacak bacak üstüne atmıştı ve asla yüzünü göstermedi 😒
Ozlem8989 Benimde ilk gebeliğim 20 haftalık olduk bugün 😊18.haftada kıpırtı hissettim, şimdi uzanınca karnımın hareketlerini bile görüyorum. Çok tuhaf ve çok güzel bi his. Allah isteyen herkese nasip etsin 🥰