Cemre30 Merhabalar 23 haftama girdim ama sancım oluyor birkaç günden beri neden olabilir bnm gibi olan var mı ?
Kaderimm İnsallh gaz sancısı felandir cnm ama bı doktoruna sor derim ben 8haftalik hamileyim benimde arada oluyor sancilarim ama benimki daha yeni yerleşmeden felan olur demişti doktor