Merveee6 Kızlar persembe günü sabah idrar da çizgi gördüm gidip kan verdim hcg 30 çıktı doktorum 2 gün sonra tekrar yaptır dedi cumartesi yaptırdım 81 çıktı son bir test kaldı elimde pazartesi yaptım ama yine aynı koyulukta çıktı bi kaybım var çok korkuyorum sizce normal mi koyulaşması [url=https://hizliresim.com/3lj9An]
Cicilibicili Merveee6 canım kanda çıkmış artık gebelik ve yükselmiş de. Tekrardan bu testleri yapmana gerek yok. Koyuluk belirleyici bişey değil ki. İçin rahat etmiyosa tekrarla kan testini
Deletedmom15 Merveee6 ayni koyulukta degilki testler bi anda kopkoyu olmaz bu beta degerleriyle zatn canim normal bence yipratma kendinj
Merve43 Merveee6 canm 31 kasima gire koyulaşma var merak etme benim de böyleydi ilk öğrendim 37 cıktı beta, iki gün sonra 92 cikti ben de böyle hep test yapıyordum koyulaşma hiç yok gibiydi ama arttı için rahat olsun
Baobap Merveee6 önemli olan kan sonucunuz. O da gayet iyi artış göstermiş. Kendinizi sıkmayın çünkü ortada bir sorun yok😊 ve bu arada en son yaptığınız test diğerlerinden belirgin oranda daha kırmızı. Hiç bir açıdan sorun görünmüyor yani. Tadını çıkarın bu güzel haberin😉
Merveee6 Deletedmom15 artmış mı canım benim bi yavrum öldü 17 hastalıkken Buda aşılama ile oldu belki bana cıkmış işte daha ne soruyorsun diye kızanlar olur ama çok acılar çektiğim için böyle sorguluyorum hep
Deletedmom15 Merveee6 cizgi kalinlasmis gibi duruyo bacim basın sagolsn ben anlarim seni bende 30 haftalik bebegimi kaybettim. Simdi ki bebeginin iyi olmasi icin hic biseyden korkup stres yapma insallah guzel haberlerde alirsn doktordan
Cicilibicili Merveee6 iyidir iyidir sen hiç stres olma. Evde de artık test yapma bence. En önemli şey zaten yükselmesini görmendi. Çok şükür artış da olmuş. Kötü tecrübelerden dolayı insan sürekli böyle şeyler düşünüyor ister istemez ama düşünmemeye çalış🌸
Merveee6 Merve43 gerçekten mi allah kucağımıza almayı da nasip etsin çok sevindim aynıymış değerlerimizde nerdeyse
Ummudogan Merveee6 canm gebelik var zaten. 2 günde bi kan testi yaptir. Eger 2 katina cikiyorsa o zaman sagliklidir zaten. Ultrasonda baktir biraz daha yukselince degerin. Dua et yeter emin ol
Merve43 Merveee6 Alttaki testte değerim 196 çıkmıştı üsttekine yaptigim gün 900lerdeydi değer cok yükselmesine rağmen aşırı bir koyuluk farkı yoktu