Merhaba kizlar ayin 13unde organ taramasi yaptirdim devlet hastanesinde ama ogun bana bakan doktor yoktu ve baska doktorda bakmadi sonuclarima kim istediyse ona göster diye bende ogun ciktim gostermeden hastaneden derken sonrasinda hasta oldum karantinaya alindik 14gun gidemedim tekrar hastaneye cuma günü karantinam bitiyo bende salıya ozel hastaneden randevu aldim devlette yaptirdigim organ taramasinin sonucu ozel hastanede gozukurmu yoksa tekrar devletemi gitmem gerekiyor e nabizdan baktim ama bulamadim organ taramasinin sonuclarini nerden bulabilir gorebilirim yanlizca doktorlar kendi sayfasindami goruntuleyebilir