Gamzecvk52 ah ağlama kuzum. Eşim corona yan odada yatıyor 2:30 yaşında oğlum var odasında ben de salondayım o kadar çok korkuyorum ki karnında 4:30 aylık çocuk var ben de corona olursam oğluma kim bakacak ilçe sağlıkdan gelecekler eşime ilaç getirecekler daha yeni dün birinci günüydü birbirimize dua edelim Allah yardımcımız olsun inşallah değilsindır ben de test vereceğim eve gelip yapacaklar benim dünüm zehir gibi geçti gece hiç uyuyamadım korkuyorum ağlıyorum okuyanlar lütfen dua et bi Fatiha dahi olsa okuyun lütfen Eşim Faruk kolay atlatsınAllah razı olsun😢😰😭