Karahan_ Bugün 18+1 olduk. çok şükür bugüne kadar çok rahat bı şekilde geldik🙏😇. Sizlerin nasıl gidiyor hamislik
ilkhamilelik_95 Karahan_ 18+2 yim bende çok şükür çok rahatım bende bir sıkıntı yaşamadım bundan sonrasıda kolay olur inşallah
Asi_0658 Karahan_ 18+2yim başlarda mide bulantım oldu geçen hafta yine sabahları bulantılarım vardı ama kesildi hareketlerinide hissediyorum cok sukur herşey yolunda elhamdurillah simdilik
058elf Karahan_ bizde 18+1 olduk 🥰 son haftalarda bel ağrısı fazlasıyla yaşıyorum bazen ağrıdan uyandığım bile oluyo geceleri, şükür onun dışında bi sıkıntım yok ara ara bulantıları saymazsak 🌸
Seher112 Karahan_ 18+3 şülür bende 2 haftadaır daha iyiyim kusmalarım geçti galiba şuanda da ara ara kasık ağrım oluyor
aselsura123 18+5 bulantı hala devam ediyor prilam kullanıyorum şükür rahatlattı onun dışında Bi sıkıntı yok Elhamdülillah ☺️bebeğim erkek 💙