Kizlar bisey sormak istiyorum biraz önce bir gönderilen okudum siğil normal doguma engel olur diye . Ben 23 haftalik hamileyim popo tarafında bacağımın kenarında baya dışarıda siğil çıkmış ilk defa başıma geliyor doktor randevumada daha var bu vajina içinde değil ya yinede engel olur mu korkmalimiyim