39.haftam için muayeneye gelmiştim ve çatı muayenesi yapıldı.. doktor catımın dar ve basık olduğunu söyledi zaten gebelik öncesi rahatsızlığımdan dolayı sdece genel anestezi uygulanabilicekti ki o bile riskliydi solunumun durabilir dediler.. ,zorunlu sezeryan için yatış yapılsın dedi.servise yatirilinca iki doktor daha çatı muayenesi yapti birisi dar digeri ise yumusa var dedi.dün sabahtan beri olası sezeryan için aç bekledim,nstlerim çekildi ..sonrasında bebeğimin ufak olduğunu gelişme geriliği olduğunu söyleyip durdular. Ki bebeğimin ölçümlerinde 3000 kg civarinda olduğu soylendi.. bebeğin başı kanala girmiş ve doğum için kendini hazırlamıştı..bugün sabah tekrar degerlendiriceklerini söylediler.. visite için gezen 5 doktor tek tek değerlendirdi..ve 5 i de çatı muayenesi yaptı..bı tanesi o kadar çok acittiki nefes alamadım kanamam oldu. Özür dilerim ablacimm canını acittim ama normal doğum istiyor musun dedi..bende yapmam mümkünse tabi dedim..biraz daha zorliyim sancin başlatalım dedi..şimdi de normal doğum için yatirildim Sünni sancı verip normal doğum için zorliycaklar..korkuyorum:( Sünni sancı için kimisi katlanilabilir diyor kimisi dayanılmaz diyor..benim çatı muaynelerim çok agriliydi ve çok kişi baktı..bu yuzden normal doğumdan da korkuyorum..🤲😔minigimle dualarınızı bekliyorum