gamzecee biz2 kere gittik şehir dışından, ilkinde Allah razı olsun çok güzel ilgilendi yarım saat muayene sürdü tek tek anlattı ve 1 ay sonra yeniden çağırdı, muayene ücreti 400 lira, bizde ilgisinden çok memnun olduk 1 ay sonra memleketten kalktık tekrar gittik, ama bu sefer biraz aceleye geldi sankine biliyim içimize sinmedi tam, muayene 10 dakikada bitti, 3 tane belli belirsiz USG görüntüsü verdi, bebeği tam ölçüm yapmadı sadece karın ve kafa ölçümü yaptı..bebek sağlıklı bir sorun yok merake time dedi ama açıkçası bu seferkinde biraz üzüldüm ilk muayeneye göre biraz acele oldu bu,asistan desen bu seferkinde ayrı bi kafa karışıklığı yaşıyordu beni başkasıyla karıştırdı memleketimi filan karıştırdı ne biliyim kötü zamanlarına denk geldim galiba, ama yinede memnun değilim diyemem ilk muayenede oldukça içimizi rahatlamıştı… şimdi 2 hafta sonra tekrar gidicem bu seferde bir önceki gibi muayene olursa üzülerek kendi memleketimde devam edicem, fazla para vermeye gerek yok muamele aynı olduktan sonra 🙄