Happykariner Kızlar dün iğne vuruldum 11.40 da. Sabah uyandıgımdan beri kasığımda ve belimde çok ağrı var normal mi ya dün gece de çok huzursuzdum gözümü dahi kırpmadım uykusuz kaldım stres mi yapıyorum yoksa iğnenin yan etkilerini mi yaşıyorum
melike55 Happykariner bende yaptırmıştım sancı bi anlık gelip gitmişti bi süre devam etti böyle 2 gün kadar daha fazla ağrı yaşıyosan doktoruna bi danış
Jjbvgvv Happykariner cnm işte yumurtan çatlıyor ondan sancı yapıyor ben o sancım varken yapmıştık hamile kalmıştım o ay
vuslatim34 Happykariner ah bende daha beter agrı oluyor bir kere acillik olmuştum resmen o derece bir sancıydı yumurta çatlatken kimisinde çok sancı yapıyor. Bizim ilişki yarım kalmıştı bu sancı yüzünden 🤦🏻♀️
Happykariner melike55 canım devler hastanesi arama imkanım yok o yüzden buraya yazıyorum tecrübeli arkadaşlara
melike55 Happykariner iğne yapan dr demiştir mutlaka 1-2 gün sancı olur diye seninde geçer yarına inşallah
Happykariner vuslatim34 gercekten mi ya bende de çok agrı var yürürken bile avaş adım atıyorum yoksa sancı giriyor bu agrıyla ilişki nadıl olacak acaba 😧 siz hamile kaldınız mı