Cemrenur bende evlendiğimden beri aç süt alıp kaynatıyorum içiyorum mayalıyorum 28 haftalık gebeligim de kendim yapıyorum. pastörize süt zaten süt tozu ve ne şartlarda üretildiğini bile bilmiyoruz bir kere gıda fabrikası ortamına şahit oldum tahmin edebiliyorum 😝eski insanlar pastörize süt içmemiş benim Kaynanamın gençliğinde inekleri varmış ve bol bol bol süt içermiş hiç bir sıkıntı yok çoçuklarında da🙄