ecemmp- Purpura26 inşallah ikimizde görürüz canım benim uykudan uyanicak kadar agrım olmadı yürürken ya da gün içinde hafif oluyordu bu kadar inşallah rabbim hayıra cikarir
Purpura26 ecemmp- Benim de 3 kere oldu tam adet gecikmesi dönemimde. İnşallah hepimiz iyi haberler alırız 😊
Ayss1234 ecemmp- canım ben 5+1 de keseyi görüp 6+1 de kalp atışımı duyup bebeği görmüş tüm erkek yani daha canını sıkma canım ne gelirse Allahtan
Ayss1234 Purpura26 karından baktığındada duyduk ama tam net değildi daha küçük olduğu için bide vajinadan baktk tam netti😊
Ayss1234 Purpura26 amin canım inşaallah önceden bi kaybım var kalp durması sonucu yarın kontrole gidicem bakalım inşAllah birşey olmaz sende inşaallah sağlıcakla duyarsın kalp atışını görürsün bebeğini🙏
Purpura26 Ayss1234 İnşallah rabbim herkesin gönlüne göre versin. Hiç kötüyü düşünme iyi düşün iyi olsun 😊
Cansugurses ecemmp- dua et rabbime canım hayırlı haberini alırsın inşallah. Daha küçük alttan utroson muanesi ile görülür aslında şimdi bile ama 7 haftada normal utroson net görülür zaten hayırlısı ile🤲