Totem olsun 🙊38+3 bekliyoruz bakalım sağ salim gelsin inşallah 🥰
yyagmur- benim bir arkadaşım 42.haftasında aldı kızını kucağına inanılmaz gerçekten😂
yyagmur- bn de 38 haftalık uygulama bebiş doğdu. Diyor ama hala doğmadı 😂😂😂😂🤣
pek de bilmemekle birlikte zaten 40. haftada doğurulmuyor muydu ya😀
dgldgl 42 mi😳
hulya_sncr47 bu haftadan sonra artık her an olabilir🥰
yyagmur- evet bende 32. Haftamdayım ama sabırsızlıkla bekliyorum ☺️