MucizemE Dün bir sıkıntım yoktu bebeğim de hareketliydi bugün de hareket ediyor ama çok az iki saattir rahmim de hafif sızlamalar var üç gün önce doktorum makat pozisyonunda dedi rahmim de neden sızlama var anlayamadım yaşayan veya yaşamış olan var mı?
Suheda MucizemE canm makat pozisyondayken rahminde ağrı olur ayaklariyla oramıza vurdugu icin ben bunun icin acile gittim benmkide makat gelisteydi doktor hic bisey yok sadece poposu ayaklari rahmine baskı yaapr agri olması coook normal demişti ama dönüyorlar korkma mesela.benmki bi popo assa duruyor ben anliyorum artık bi yan duruyor yan dururken çok tekmeliyor ama popo assagiken çok hissedemiyosun korkma
MucizemE Suheda ay sağol valla korkmaya başladım bende kasılma sandım düşünüyordum napsam diye zaten hareketini sola yatınca anlıyorum hissediyorum ama normal dururken dediğim gibi rahmimde sızı hissediyorum demek ki makat pozisyonundan inşallah dediğin gibi döner ☺
GecesMom Arkadaş bütün söyleyeceklerimi söylemiş bravo 👍🏼☺ Ayrıca sağa uzanın 45 dk kadar. Dinlenin hareketlerini gözlemleyin kesinlikle dönecektir sizde rahatlarsınız 🙂