6 kasımda düşük yaptım 9 haftalıkken kalbi durmuş 11 haftalıkken öğrendik ve kürtaj olmadım normal yolla düşürttürdük. Şimdi de bu geçen surede korunmadık ve test yapmadım test yaptıgımda ne kadar doğru sonuc alırım ? Çünkü düşükte. Spnra beta hcg hormonunun düşmesi uzun zaman alıyormuş bilginiz ve tavsiyeniz varsa eger yazın lütfen