Merhabalar ,Kadıköy/Istanbulda yaşıyorum ben. Yeni hamile kaldım.Korona sebebiyle hastanelere bebek 3 aylık vs olana dek gitmemeyi düşünürken🙈sizler beni ikna ettiniz🤲🏻Şimdi de ufak bi sorunum var! Nereye gideceğimi bilmiyorum.özel sağlık sigortam Acıbadem hastanesi ve Amerikan hospital harici (mavi Network allianz) tüm hastaneleri kapsıyor.arastırırken okadar şikayet okudum ki kararsız kaldım,korktum😞Kızıltoprak MEDİCANA hastanesi evime çok yakın aslında ama bilemedim…lütfen öneride bulunun…hastane /doktor Memnuniyetlerinizi ve asla şurayı tercih etme cümlelerinizi yazarken , lütfen gerekçeleriyle yazın.Lokasyonuma da dikkat ederseniz sevinirim.Malum korona zamanı çok uzak bi yer olsun istemem.