Ftma4 ben doktor onayi ile ust uste cektirmiş biriyim, 6 temmuz cektirdigimde tuplerim kapali çikti, ilaç kullandım, hemen ay adet tarihimden 7gun sonra 29temmuz bi daha cekildi hsg, tuplerim açilmişdi, bi ayda 2 sefer çektirmiş oldum ama doktorum bi ay dinlen dedi, ben zannetmişdim ilaç bakimindan dinlen diyor, korunmamişdim, ve hsgden sonra hamile kaldim şukurler olsun