OzturkNazan Arkadaşlar 39. Haftadayız bugün sürekli açık renkte kahverengi gibi akıntım geldi yarın doktor kontrolum var ama tedirgin oldum daha önce böyle bisey yaşayan varsa yazabilir mı? Adet olursun da karnında ağrı olur ya aynı o haldeyim 🙄 neler olduğunu da anlayamiyorum ilk gebeligim 🤔
Bannesi Cnm akıntın sümüksü mü? Eğer öyleyse nişanın gelmiş olabilir, çünkü adet sancısı gibi ağrılarımda var diyosun sancılarını takip et sıklaşması lazım belirli dakikalar ile geliyor sancı çünkü🙏😊 Allah bi avazda kurtarsın inşAllah.
OzturkNazan Bannesi canım çok teşekkür ederim 😘 evet sümük gibi 😏 açık renk ama çok koyu değil bir şey olmaz inşallah🤗
Bannesi OzturkNazan Zaten çok koyu renk olmaz sümüklü akıntı arada kan olur. Zaten zamanın gelmiş doğum için. Sıcak bi duş al sancılarını takip et. Benimde önce nişanım gelmişti sonra adet sancıları gibi sancılar başlayıp sıklaşmaya başlamıştı. Sancıların sıklaşınca hastaneye git nolur nolmaz🙏