zepbjk hahaha gerçekten ya Google amcaya kalsak kanseriz üç aylık ömrümüz filan var 😂 çok şükür ben de acil gösterdim de rahat ettim 😂😂 tüylerini neyle alıyorsun diye sordu tıraş bıçağı dedim kıl kokuyle alakalı olabilir dedi o da emin olamadi krem verdi ama almadım kullanmayacağım kıl kokuyle ilgili biseyse boş yere ilaç almaya gerek yok daha kötü bişey olur diye korkmuştum ben