Mrvtpz Hamisler aranızda baby care veya prava bebek arabasi alan veya kullanan varmı? Sizce hangi marka daha iyidir cok kararsızım bu arada baby care markaya göre prava marka arabalar daha geniş daha büyük hangisi daha doğru olur sizce?
Hanz Mrvtpz baby car aldım canım ben e bebekden valla dogum olmadi henuz ama evde baktik cok guzel her modele giriyor yatar dikey asagi oturur cok hosuma gitti benim. Canyon diye geciyor hatta. Resimde eklicektim ama olmuyor 🤦🏻♀️
Minnak-17 Mrvtpz prava aldım hatta ılk bebegımı ogrendıgımde dırek toprak rengı pusetlı çift yon bebek arabası aldım esfane hafıf ve menevra kabılıyetı cok ıyı ustelık fıyatıda cok uygun kesınlıkle tavsiye ediyorum ♥️💜 sımdıden saglıklı bebısınız olsun ınsallah 🙏🏽
12345baby Mrvtpz ben de baby care travel aldım kullanmadım henüz ama çok iyi içi geniş tek elle açılıp kapanıyor alt sepeti de çok güzel onunda içi geniş yüksek bebeği alıp koyarken senin çok fazla eğilmene gerek kalmıyor
Mrvtpz Aslında beğeniyorum bende babay care yi ama iste kararsızım yinede 🤦🏻♀️ Siz kaçıncı haftadasınız ?
Hanz Mrvtpz 26+3 olduk biz canım ya fotoğraf eklemeyi yapamadım sacma sapan yazilar oluyor ekleyebilseydim atardım her seklinde