fndckp bebek kanala girmemisti sancı açılma yok dedi 40 haftalik olunca günü de doldu en fazla 1 hafta bekletiriz istersen ama bu sürede girmesi doğması zor çok dikkat etmen lazım kaka yapabilir kalbi durabilir kordon vs durumu olabilir istersen riske atma boşuna 1 hafta bekleme sezeryan yapalım dedi oldum ama bana sor çok ağrım var şuan 😥😥 hastanedeyim halâ bebeğim şu yutmuş ememiyor yoğun bakımda gerçekten de riske giriyor allah’tan beklemedik daha fazla bende normal dogum çok istiyordum olmadi